Условия на заявяване и извозване
КАК ОБРАБОТВАМЕ ЗАПИТВАНИЯТА ЗА ИЗВОЗВАНЕ НА ОТПАДЪЦИ
През какви етапи преминават запитванията:
Стъпка 1. Приемане на запитването
Клиентите ни изпращат запитванията си, посочвайки:
- Типовете, количествата и локацията на отпадъците си.
- Подробно описание на състоянието, опаковките и местонахождението на отпадъците си (етаж, мазе, асансьор, нужда от демонтаж и др.)
- Изисквани от тях допълнителни услуги
- Наличие на законови, нормативни или други външни изисквания
- Наличие на констативен акт, съгласно който трябва да бъдат извършени исканите действия.
Стъпка 2. Регистриране на запитването в нашата система
Запитването се регистрира, като получава входящ номер в системата ни.
Стъпка 3. Обработване на запитването и изготвяне на оферта
При обработването на запитването ние оценяваме отпадъците и цените им, нужните ресурси и сложността на логистичната задача. Ако началната информация не е достатъчна, ние изискваме взимане на мостри, тяхното анализиране и ценова оценка.
Поставяме всички детайли на времева ос, изготвяме комплексна ценова оферта, включваща:
- Типове и количество на отпадъците
- Цени за тяхното рециклиране
- Сервизни и транспортни ресурси и цени
- Срокове за изпълнение, финално отчитане и заплащане
- На финала изготвяме подробна ценова оферта и я изпращаме към клиента.
Стъпка 4. Одобрение на офертата от страна на клиента
Писмено одобрение от страна на клиента на предложените в офертата ни цени, услуги и срокове.
Стъпка 5. Изготвяне на проекто-договор (ако се изисква от клиента)
Изготвяне от наша страна на максимално пълен и точен текст на договор за изпълнение на оферираните дейности.
Стъпка 6. Одобрение на проекто-договора от страна на клиента
Преглед и изчистване на текста на договора от ръководството на двете страни.
Стъпка 7. Подписване на договора от двете страни
Пристъпване към физическо подписване на договора.
Стъпка 8. Регистрация на клиента в информационната ни система
Създаване на клиентски профил на клиента (фирмени данни: име, адрес, ЕИК, данни за контакт).
Регистриране на допълнителни адреси (клонове или филиали).
Създаване на списък с неговите отпадъци, услуги и цени.
Всички настройки са направени и ние сме в готовност за клиентските заявки.
КАК ОБРАБОТВАМЕ ЗАЯВКИТЕ ЗА ИЗВОЗВАНЕ НА ОТПАДЪЦИ
През какви етапи преминава изпълнението на заявките:
Стъпка 1: Заявка за извозване
Клиентите ни изпращат заявка (или я вкарват в профила си), съдържаща информация за типовете, количествата и локацията на отпадъците.
Стъпка 2: Обработване на заявката
Допълваме липсващата информация. Предлагаме дата и час за извозване и я съгласуваме с клиента.
Стъпка 3: Извозване на отпадъците
Извозваме отпадъците в уговорения ден и час. Заедно с клиента подписваме подготвения протокол. Може да прегледате протокола оттук.
Изнасяме отпадъците от сградата и ги транспортираме до нашата база за рециклиране.
Стъпка 4: Разтоварване и претегляне
Заявката съдържа информация за типовете, количествата и локацията на отпадъците.
Сортираме приетите отпадъци след разтоварване. Претегляме ги по партиди и издаваме съотвените документи.
Стъпка 5: Унищожение на информационните носители
Унищожаваме подлежащите на унищожение устройства или информационни носители посредством изтриване, пробиване или шредиране.
Издаваме подробни Сертификати за унищожение, гарантиращи спазването за нормативните изисквания.
Стъпка 6: Финално отчитане на заявката
Издаване на задължителните справки, фактури и финално плащане.
Запитване към нас
Винаги може да се обърнете към нас с въпроси, при нужда от консултации или заявка за извозване.